ماشین سازی ممتاز
تاریخ : 9 تير 1395
بازدید : 93
نویسنده : شاهد

ماشین سازی ممتاز

عضو اتحادیه ماشین ساز و فلز تراش تهران ( شماره پروانه کسب : 1910 - شماره واحد صنفی : 4384 )

کارگاه ماشین سازی ممتاز در سال 1357با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز و با استفاده از تخصص، تجربه و مهارت استاد حاج مسلم باباشاهی ( که از سال 1346 در این زمینه مشغول به کار بوده است ) فعالیتهای خود را آغاز نمود. 
ماشین سازی ممتاز تمام وقت ، انرژی و ظرفیت خود را جهت تولید محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با دستگاه های خارجی صرف نموده و در حال حاضر در تمام شهرهای کشور عزیزمان دستگاههای ساخت این کارگاه مشغول کار هستند. مسلما طراحی چنین دستگاههایی که در داخل و با توانمندی، خلاقیت، دانش و پشتکار تولید میشوند وابستگی ایران را به محصولات خارجی کم میکند، دستگاه هایی مانند : 
جرثقیل 25 تنی - قله بر 2متری و 1/60 - ساب نواری - ساب دستی - طولی برو طولی بر مولتی دیسک - کله بر - فرز ریلی - فرز زنجیری روغنی - نصف کن دودیسک و تک دیسک - کپی زن دو دیسکه - ابزار زن نواری (پروفیل زن) بزرگ و کوچک - دستگاه برش سنگ قابل حمل - دستگاه فرز سنگبری سبک مخصوص انتیک - چرخهای حمل سنگ در دو نوع ساده وشیب دار پلاک بر - فکهای بلند کننده سنگ - جرثقیلهای سالنی گردان 
لازم بذکر است که بسیاری از دستگاه های تولید شده در ماشین سازی ممتاز به کشورهایی همچون : عراق، امارات، افغانستان و آذربایجان صادر میشود. 
ماشین سازی ممتاز مفتخر است که همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و ما به خود میبالیم که دستگاه های خود را با برترین کیفیت ممکن و قیمتی غیر قابل رقابت به بازارهای داخلی و خارجی عرضه مینماییم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد